Einzelnen Beitrag anzeigen
Alt  26.10.2017, 07:29   # 179
byieni
Geniesser leben länger
 
Mitglied seit 15.06.2006

Beiträge: 726


byieni ist offline
zu #178

Servus beinander,

oiso manchmal frag i mi scho, ob die Zahl an Vollde... da herin b'sonders hoch is.

Besucht einer der Leser meines letzten Gschichtls über Giulietta doch das Mädl und fragt sie, was sie ihm zahlt, wenn er auch so eine "Advertising Story" schreibt. Mir hätt' sie ja wohl auch einen netten Batzen dafür gezahlt.

Ich hab ja normal scho a Reizschwelln wia a deutscher Schäferhund, mi bringt oiso ned so leicht was aus da Ruah, aber da hab i g'moant, i rast aus....

I woas ned, wer des war und a ned wanns genau war, es muas vor a paar Tag' gwesen sei. Aber oans lass da g'sagt sei, du Vollgas: Wennsd des ned glabsd, dann frag hoid andere da herin im Forum, und ned des Deandl. Sie hat da ja Gott sei Dank de richtige Antwort gebn.

Und no amoi, dass des a da letzte Depp kapiert: I habs ned nötig, dass i Gefälligkeitsberichte schreib. Wenn i zum Vögeln geh, dann zahl i mei Zeit gands normal, so wia sa se g'hört.

Wenn sich derjenige, den i damit moan, si des ned leisten ko, dann soid a hoid dahoam bleim und se oan abawixn. Oder oafach sei bläde Goschn hoidn. Aber wahrscheinle hod er 's Bluad im Schwanz und sei Hirn im Arsch, wenn er an nettn Hasn siagt, und dann is de Goschn ohne Intelligenzanschluss..... drum plapperts a so an Scheiss.....

Na, na, na....

Ich habe fertig.....

P.S.: Duad ma leid, dass i des da in den Berichtethread schreib, aber ST über 's CB gibts koan....
__________________
Wissds es, wos des Besde is am Boarisch schreim?

Des kennan de Zipfe vo da NSA ned lesn. Glabsd ned? Schaug amoi bei WhatsApp, wennsd boarisch schreibsd, nachad werd da zwoate Hackl ned blau, weil des d' NSA ned schnoid.

Antwort erstellen         
Danke von