Einzelnen Beitrag anzeigen
Alt  08.10.2011, 18:34   # 61
Papa Schlumpf
Vater aller Schlümpfe
 
Benutzerbild von Papa Schlumpf
 
Mitglied seit 25.04.2009

Beiträge: 133


Papa Schlumpf ist offline
Papa Schlumpf im Himmel

  FOTO anklicken und größer / schärfer machen  
Bild größer / schärfer machen. Bild größer / schärfer machen. Bild größer / schärfer machen.
Also wie immer, wen des Schlumpfgschmarri ned interessiern tut, ganz nunder zum Fazit scrollen.

Hallihallooo

Weil des Schlumpfinchen momentan a weng unpässlich is und der Schlumpfnpapa halt ohne dera blödn einfach ned lebn ko, issa hald amal widda durch die große Stadt glaufn, auf der Suche nach was Vernaschbaren.

Irgendeppa hat eam vazöhlt, dass es da tief im Wääähästääähähän der Stadt so an klaanen FKK Klub gibt der si Heaven nennt, na wär doch glacht, wann i den ned findn tät.

In der Edisonstraßn 10 angelangt, war i scho am Ort meiner Begierdn anglangt. Klingelingeling, hier kommt der Weihnachtsmann, äähm, der Papa Schlumpf und hätt gern Einlass in diesen Tempel der Lust. Kumm nur nei, hats Mägdelein hinter dem Tresn gsagt zu mir und i hab mi schee brav vor ihr aufbaut. Bist des erste Mal bei uns? Jahaaa, dann hats mir glei alles erklärt und a Mägdelein grufn, des mir dann die Örtlich- und Räumlickeitn zoagt hod. Wia die dann mit ihrm nackerdn Hintern die Treppn vor mir naufgwacklt is, da bin i scho glei bremsig worn.

Vom ersten Eindruck ois schee, zwar kloa, abba a irgendwie gemütlich. Vor allem hams scheene Bumsbudn, äähm, Verrichtungszimmer, wirggli schee eigricht san de. Obn in der Garderobn kriagst dann deine Badelatschn und an Bademantel, der ging dem kloanen Papa Schlumpf fast bis zum Bodn.

Darauf hab i mi dann duscht und hab mi amal in die "heilige Halle" gstürzt, an die Bar, an Kaputschino bstellt und oide Freund griaßt, a hoit, ned dass ma no irgendwer vorwirft, i dad da Berichte abkupfern.
An der Bar hab i dann zwoa Lusthäusler troffn, irgendso an Mechaniker und an, wia hoaßt jetzt der glei widda? Ach egal, na der wars ned, der oide Sünder, der dad si da nia einitraun.

Ja und dann hab i scho amal meinen Schweif blickn, äähm, meinen Blick schweifn lassn, was da ois so für Mägdelein anwesend warn. A Farbige und no so a paar, die locker im Terminator 5 mitspuin könntn a hübsche Große, die wo mi gsegn hod, glei des Schiagln ogfangd hod, a paar zierliche hübsche, nebn mia die Larissa aus Muränien, die mir glei an Pikolo ausm kreuz leiern wollt, na hab i gsagt, i bin Anti-Alkoholiker, des Zeugs kannst selber saufn und a selber zahln.

Insgesamt warns so schätzungsweiß knappe zehn Weiba zum sexuellen Dienste bereit.

Ja und dann war da a hübsche nette, die mit mir scho glei amal an Augnfick gstartet hod. Michaela tut des Mägdelein hoaßn und mit dera bin i dann kurze Zeit späda nauf in den erschtn Stock, Zimmerchen Numma 4 mit dem roudn Ambiente und die vuin Spiegelein an den Wändn und der Deckn, mei war des geil, küssn tuats zwar ned, abba der Rest war zu meiner vollstn Zufriedenheit, a scheene Nummer mit am hübschn jungen Ding.

Essn hats a gebn, ned schlecht, Lasanje oda wia des italienische Zeugs haßn tut, Salod, Bratkartoffln, Wurscht und Kaassemmeln und Jogkurt und Naschereien, da ko ma ned meckern.

Zweite Rundn, auf der Kautsch is da a netts Mägdelein glegn, die hod den Schlumpfnpapa ganz liab ogschaud und mit ihrm Hintern gwacklt, der konnt i einfach ned widdastehn, obwohl ganz wenig deutsch und englisch hads gsprochn, wurschd, wird scho werdn.

Widda nauf ins Zimmer, desmal Numma 2, weil 4 bäsätzt war. Naja, was wui i da no vui sagn, de ganze Nummer war einfach nix, Anpassungs- und Abstimmungsschwierigkeitn vorn und hint, weils hald gar nix verstandn hod und gar ned gwusst hod, wia ma mit so am klaanen Papa Schlumpf umgeht. Mia habn uns dann über Schmusn, Blosn bis zum GV in mehreren Schtellungen durchkämpft. Is Klassnziel habn ma dann irgendwie erreicht, Delia hats ghoaßn, halb Brasil, halb Rumänin, schad.

Nach dera Numma hob i nimmer vui Lust ghabt, an Saunagang gmacht, relaxt, dann hod sie ane zu mir hergsetzt, ja mei war die schee, und a ganz nett und liab und sprachlich habn ma uns a guad vaständign kenna, ja da hat sich da kloane Schlumpf wieda gregt und hat si vo ihr aufs Zimma Nummer 4 ziagn lassn. Nicole hods ghoaßn, Optikkracher mit guadm Sorwis, nur ohne ZK sonst ois dabei, was mir so Spaß macht. Des war dann zum Abschluss doch no a guade Numma. So, jetzt bin i a bisserl müd vom Schreibn, jetzt glangts, bin dann befriedigt wiada abzogn.

Fazit: Das Heaven ist ein netter kleiner Klub, sauber und alles ein paar Nummern kleiner als anderswo, aber wie geschaffen für den "Großstadtverkehr", wenn "Stau" in der Lendengegend da ist und es mal ein wenig schneller gehen soll. Die Dienstleisterinnen überwiegend rumänisch mit schlechten Deutschkenntnissen. Manche machen "Clubstandard" manche nicht. Etwas störend empfand ich die Animierungsversuche etlicher Damen, einen Piccolo zu bekommen. Was den Klub für mich attraktiv und fast konkurrenzlos macht, ist erstens, man muss nicht ewig weit fahren und vor allem zweitens, die Happy Hour Variante - Eintritt vor 20 Uhr nur 15 Euro, dafür hat man wie anderswo Essen und nichtalkoholische Getränke frei und bei den Damen sind doch ein paar attraktive dabei, für die allein sich schon das Hinfahren lohnt.

PS: Am besten hat es mir mit Nicole gefallen, die Nummer mit Michaela war auch gut. Delia war ein Reinfall.
__________________

Antwort erstellen         
Danke von