Einzelnen Beitrag anzeigen
Alt  01.06.2014, 18:51   # 78
Bombinator
 
Mitglied seit 16.09.2012

Beiträge: 91


Bombinator ist offline
Thumbs up Vierer mit Nukki und Campen


Grad komm I von eim Hasenbier aus’m Wirtshaus am Lech. Do war I z‘samm mit’m HD. Er is heut erst von der Rennbahn kimma und hot mi eingladen, weil er schene G‘winne eingefahren hot bei de Gelbfüassler. Aber der Reih nach: In der Woch hab I em HD eine PN g’schickt und gfrogt, wia ‘s wär mit einer Mass. Prima hot er g’antwort, aba er sei halt die Woch mit echte Pferdln beschäftigt. Drum ham mir den Sonndag ausguckt für unsere kloane Manner- und Bierfeier. Verabred ham‘ mir uns beim Nukki. Des hot au prima klappt. Der HD hot mi wia gsogt eingladen und hot grfogt, ob I Lust hätt, die Hur Campen in unsern Dreier als Vierte einz‘binden.

So hammers nochat gmacht. Wos er zahlt hat, woas I ned. Eine halbe Stund zu viert. Do ka‘ mer dir beiden Huren guat vergleicha. S‘ Nukki is die edlere, s Campen is a erfahrene und richtig geile Sau. Mir ham halt des gmacht, was ma bei am Vierer so macht. Nochat ham mir uns trennt, zwecks einispritzn Dem HD is die Wahl bliem, er hot nadürlich es Nukki gnumma, weiler immer so schwärmt von dem Arscherl von dera Kloanen.

Beim Hasenbier donoch hab I ehm grfogt, obe er berichtn will im . Aber er hot gmoant, er bericht nimma über Augsburg, weil er d‘ Nosen voll hot von de ewigen Kommentar. Er will nur no brichtn vo Minga und noch Süden oder von Nürnberg. Nochad mach ich’s halt.
Antwort erstellen         
Danke von