Einzelnen Beitrag anzeigen
Alt  02.04.2018, 10:11   # 88
paul1
 
Mitglied seit 09.03.2018

Beiträge: 7


paul1 ist offline
Atmos Saunaclub

Overfald på Atmos i Hamburg den 10 februar 2018.

Hvis man har fulgt med i dagspressen har man bemærket saunaclub Artemis i Berlin tidligere har været lukket flere uger grundet forbindelser til Hells Angels og dette sætter mine tanker i gang efter et besøg på saunaclub Atmos, Grossmoorring i Hamborg.

På Atmos har jeg været offer for et voldelig overfald fra chefen og dennes medhjælper – begge tysktalende og af mellemøstlig udseende – hvor jeg blev frarøvet næsten alle mine penge.

Fremgangsmåden er et ikke særlig opfindsomt gammel trick som flg.:
På Atmos er der mellem de 2 førnævnte herrer og et par af pigerne en aftale, at når ingen andre gæster er til stede sender pigen et signal og så kommer de 2 og ” hjælper ” hende.
Jeg blev så med anvendelse af vold tvunget til at aflevere mine penge.
Under overfaldet sagde chefen 2 gange – den ” blide ” behandling skyldes din alder - jeg er 71 år.
Jeg anmodede om politi hvilket de grinte højdt af.
Efter at være kommet ud ringede jeg omgående 112 og i løbet af 2 minutter var der 3 betjente og det første de spurgte efter var – har de brækket noget på dig - tilsyneladende velvidende om hvad der foregår på Atmos.
Derefter, den 10 februar 2018 kl. 22,30 blev Atmos indtaget af de 3 betjente.
De var derinde i lang tid og hvordan man videre har behandlet de indvolverede ved jeg ikke præcis.

Set i bakspejlet sker der det hvis man går ind på Atmos og kommer gennem slusen, så kan man ikke komme ud igen før damen trykker på åbn og man er reelt fanget og i banditternes vold.
De to mellemøstlige herrer og deres kvindelig hjælpere har med sikkerhed en indbringende forretning og det er umulig af gardere sig hvis man bevæger sig ind på Atmos.
Jeg slap med livet i behold og uden brækkede lemmer, men næsten ribbet for euro.
Antwort erstellen         
Danke von