Einzelnen Beitrag anzeigen
Alt  21.08.2016, 11:14   # 2968
Aleron
bunnymaster

Benutzerbild von Aleron

Mitglied seit 02.01.2009

Aleron ist offline
Hello Girls in Hawaii!

Hello Girls in Hawaii! This post is for you, so I (try to) write it in English in hope to get a bigger audience. This is the reason for release it in Berichte thread, also.

I visiting the Hawaii since years, so I declare myself as a Stammgast. This means, that I know most of you very well. In minimum those who are working subsequently over a longer period in this club. So I be well known by most of you.

Some of you complained in the past, that I do not go again in the room with you. In other word I go with other girls. I prefer other girls then you. This is true for most of you. There are 20+ to 30+ girls in Hawaii and I have limited time and limited financial resources to be there. So it is quite obvious that there can be weeks or months left to be chosen again.

Some hints to improve your possibility for rebooking (no even by me):

- It is not a good marketing of yourself to remember me, that your last session was far back in time. Any sales organization (in industry or ...) does not complain by their customers, that there are no goods ordered in the past. No, the client get an new offer in nice words!

- If you try to apply for a date by shouting this in 10 Meter distance from me to the public, you will be a nogo anymore!

- Try to treat every client equal. The quality of service and if you offer French kisses or more is spread in Hawaii and Lusthaus in short time. Be treated quite different by you compared to other clients will lead to be on my black list for long time or ever.

- I tell you mostly when the room was good. Unfortunately communication is not possible or I am often not in the mood to tell you if something was wrong. To ask client for feedback is good stile but was done rarely in the past, even by those which will need this most.

- There are very few girls with disastrous service in the past. I am happy that all of them gone. They got money for less or near nothing. Just ripped off their clients. I did not complain about them at the reception, but this was a fault. Maybe I will change this.

- Some of you are new in business. It is obvious for me, that those girls may behave different from those in business for years. Again to you: The client wants to left room satisfied. So do the things you offer best and in good mood. Tell that you inexperienced, otherwise you may treated as a professional, even in quality of service.

- Some girl had ruined a good session in the last minutes. They mean after orgasm their job is done and collecting theire things to left the room just without offering me a paper for the filled condom. Not a sentence of smalltalk. I couldn't belief that she applied for a new session next time. Something went wrong with fundamental education of this women.

Of course there are some girls I choosing more often than others. This depends mostly on my personal flavor and the quality of the service of the girl. An open word: For me it is important how good the basics and the club standard are fulfilled by yourself and not how much you offer by extra money. Also you have to take care for an erotic atmosphere by yourself instead just doing your job. Most good booked girls offer her service in a way, that the client comes excited out of the room. So the memories to that girl are positive. Rebooking is very likely.

A word to myself: I also know, that there are men around which treating you not nice in the room. Give your colleagues a hint about that. I hope I treated all girls with respect, if not so, please tell me.

Regards to you all
The well known Stammgast

As a service from me. The same translated by Google to Romanian:

Hello Fetele din Hawaii! Acest post este pentru tine, așa că (încerc să) scrie în limba engleză, în speranța de a obține o mai mare audiență. Acesta este motivul pentru care eliberați-l în fir berichte, de asemenea.

Am vizita Hawaii de ani de zile, asa ca ma declar ca Stammgast. Acest lucru înseamnă, că știu că cele mai multe dintre voi foarte bine. În minim cei care lucrează, ulterior, într-o perioadă mai lungă în acest club. Așa că am fi bine cunoscut de cei mai mulți dintre voi.

Unii dintre voi s-au plâns în trecut, că eu nu merg din nou în camera cu tine. Cu alte cuvinte mă duc cu alte fete. Prefer alte fete atunci. Acest lucru este valabil și pentru cei mai mulți dintre voi. Acolo sunt 20+ la 30+ fetelor din Hawaii și timp și resurse financiare limitate am limitat să fie acolo. Așa că este destul de evident că nu poate fi de săptămâni sau luni de la stânga pentru a fi ales din nou.

Unele sugestii pentru a îmbunătăți posibilitatea pentru o nouă rezervare (nici măcar de mine):

- Nu este un bun de marketing de tine pentru a-mi aminti că ultima sesiune a fost de departe în timp. Orice organizație de vânzări (în industrie sau ...), nu se plânge de către clienții lor, că nu există mărfuri comandate în trecut. Nu, clientul obține o nouă ofertă în cuvinte frumoase!

- Dacă încercați să aplicați o dată strigând acest lucru în 10 metru distanță de la mine la public, vei fi un Nogo mai!

- Încearcă să trateze fiecare client egal. Calitatea serviciilor și dacă vă oferă săruturi franceză sau mai mult este răspândit în Hawaii și Lusthaus în scurt timp. Să fie tratate cu totul diferit de tine în comparație cu alți clienți vor conduce să fie pe lista mea neagră pentru mult timp sau vreodată.

- Ți-am spus mai ales atunci când camera a fost bun. Din păcate, comunicarea nu este posibilă sau eu de multe ori nu am chef să-ți spun dacă ceva a fost greșit. Pentru a solicita clientului pentru feedback-ul este bun, dar a fost făcut stile rar în trecut, chiar și de către cei care vor avea nevoie de acest lucru cel mai mult.

- Fetele care nu primesc sfat de la mine, nu va avea o șansă în viitorul apropiat. Camerele bune sunt recompensate de sfaturi mici.
- Sunt foarte puține fete cu serviciu dezastruoase în trecut. Sunt fericit că toate plecat. Au bani pentru mai puțin sau aproape nimic. Doar furat de clienții lor. Nu m-am plâns de ei la recepție, dar aceasta a fost o eroare. Poate voi schimba asta.

- Unii dintre voi sunt noi în afaceri. Este evident pentru mine, ca fetele se pot comporta diferit de cele de afaceri de ani de zile. Din nou pentru tine: Clientul vrea să încapă satisfăcut. Deci lucrurile pe care le oferim cele mai bune și în stare bună. Spune-i că ai lipsit de experiență, altfel s-ar putea tratat ca un profesionist, chiar și în calitatea serviciului.

- O fată a distrus o sesiune bună în ultimele minute. Adică ei dupa orgasm munca lor se face și de colectare acolo lucruri pentru a ieși din cameră fără doar oferindu-mi o hârtie pentru prezervativul umplut. Nu o teză de Smalltalk. Nu am putut convingerea că ea a aplicat pentru o nouă sesiune de data viitoare. Ceva a mers prost cu educația fundamentală a acestei femei.

Desigur că există unele fete aleg să mă mai des decât altele. Acest lucru depinde în mare măsură aroma mea personală și calitatea serviciului de fata. Un cuvânt deschis: Pentru mine este important cât de bine elementele de bază și standardul de club sunt îndeplinite de unul singur și nu cât de mult vă oferă de bani în plus. De asemenea, trebuie să aibă grijă de o atmosfera erotica de unul singur în loc să faci doar treaba ta. Cele mai multe fete bune rezervat oferă serviciul ei în acest fel, că clientul vine excitat din cameră. Astfel încât amintirile acelei fete sunt pozitive. Este foarte probabil ca re-rezervarea.

Un cuvânt pentru mine: De asemenea, știu că există oameni în jurul cărora nu vă tratează frumos în cameră. Dau colegilor tăi un indiciu despre asta. Sper ca am tratat toate fetele cu respect, dacă nu este așa, vă rugăm să-mi spui.

Cu respect pentru tine toate
Bine-cunoscut Stammgast

Antwort erstellen         
Danke von